کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

سامری: مقصر باخت من هستم | چرا هیچ‌کس به اعتراضات سرجان کاری ندارد؟

  • کد خبر: ۵۷۵۹۷
  • ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۶
سامری: مقصر باخت من هستم | چرا هیچ‌کس به اعتراضات سرجان کاری ندارد؟
سرمربی نفت آبادان معتقد است تیمش در دیدار با آویژه نوسان داشته است.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، حماد سامری، سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان، که در دقایق پایانی مقابل صنعت آویژه پارسا مشهد با یک اختلاف امتیاز شکست خورد درباره این باخت و پرتاب آخر سالار منجی گفت: نباید اجازه می‌دادیم کار به این دو پرتاب پنالتی بکشد منتهی نوسان و بالانس تیم به هیچ وجه آن مدلی که می‌خواهم نیست. در دقایقی بازی شاهکار بازی می‌کنیم یک دقیقه بعدش فاجعه بازی می‌کنیم. نمی‌توانیم یک روند را داشته باشیم، وقتی کاری که بلدیم را انجام می‌دهیم همیشه نتیجه می‌گیریم، ولی بلافاصله از آن نظم بازی بیرون می‌آییم و کار‌های عجیب و غریب می‌کنیم کار‌هایی که اصلا در تیم من قابل پذیرش نیست. تیمی هم که نتواند بالانس مناسب داشته باشد نمی‌تواند خوب نتیجه بگیرد و برنده باشد. قطعا مقصرش من هستم و صددرصد مقصر باخت من هستم و از هواداران خوب آبادان معذرت خواهی می‌کنم.
او در ادامه گفت: یکسری مسائل هم هست هفته پیش خیلی سرماخورده داشتیم و یک جلسه هم نداشتیم تمرین نکردیم. من آدمی نیستم که بخواهم تست کرونا را مثبت کنم تا بازی نکنیم. حامد سهراب نژاد و آرن داوودی هم آسیب دیده هستند، اما باز این‌ها دلیل نمی‌شود و باید بیشتر تلاش می‌کردیم تا با تمرکز بیشتر داخل بازی باشیم، ولی هر جا که تعویض کردیم بازیکن‌های ذخیره اصلا در حد انتظار نبودند و در حد تمرین خودشان هم بازی نکردند و کیفیت کار را پایین آوردند
سرمربی نفت درباره نحوه قضاوت این دیدار نیز گفت: به هیچ وجه باخت ما بخاطر داوری نبود، اما یک نکته‌ای را به عنوان عضو کوچک خانواده بسکتبال می‌خواهم بگویم. من سرجان ایوانویچ را می‌شناسم و خیلی باشخصیت است و دوستش هم دارم، اما اگر رفتار‌هایی که سرجان انجام می‌دهد را من انجام دهم هر بازی اخراج می‌شوم یعنی نوع پرخاشگری و نوع داخل زمین آمدن و اعتراض‌هایی که انجام می‌دهد را ما بکنیم اخراج می‌شویم. شما می‌بینید ما اگر کوچکترین صحبتی کنیم سریع اخطار می‌دهند و اگر ادامه دهیم فول فنی و اخراج می‌شویم. شما رفتار‌های امروز را هم دیدید چطور می‌شود اینقدر فرق بین مربیان قائل شوند نمی‌دانم شاید بخاطر فامیلی‌های مان است و، چون ایشان ایرانی نیستند اینگونه رفتار می‌کنند. دقیقه ۴ بازی با اکسون به ما ۲ فول فنی دادند آنهم بدون اینکه ما اعتراضی کرده باشیم بعد امروز سرجان فریاد می‌کشید که خجالت بکشید و هیچ کس با او کاری نداشت، من این تفاوت‌هایی که داوران بین مربیان می‌گذارند را متوجه نمی‌شوم.
سامری درباره دیدار حساس این تیم با اکسون نیز گفت:هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. به هر حال الان نه تایمی برای ریکاوری داریم و نه می‌توانیم روی ضعف‌های مان کار کنیم و شاید تنها بتوانیم روحی روانی روی بچه‌ها کار کنیم، چون بازی فردا با وجود باختی که امروز آوردیم خیلی برای مان مهم خواهد بود و رده دوم جدول را مشخص خواهد کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->